Haziran 30, 2022 0 Comments

Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, tüm kanallarda pazarlama kadar terimlerden hangisini tercih ederseniz edin, müşteriniz yahut potansiyel müşterinizle tüm sayısal kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Mevrut kutusundan toplumsal ağlara ve dizfevkü bilgisayarlar, tabletler, rahatıllı telefonlar genelinde hasetmüzün tüketicileri sorunsuzca devinme ederken sizden bile aynı yerlerde olmanızı, sorunsuz ve bütünleşmiş bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Başarılı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı yapmak karınin en yaygın kullanılan sayısal pazarlama yayınlarının ayrıntılı meşruhatını adida bulabilirsiniz: Elektronik posta ile pazarlama Elektronik posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları tarafından kullanılan, en kırık dökük ve en eksiksiz bilinen sayısal pazarlama formlarından biridir. Elektronik posta ile pazarlama yardımıyla çeşitli jüpiter yolculuğu temas noktalarında jüpiter verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak karınin sınıflandırır ve en nihayetinde onları elektronik posta liste(leri)nize ekleme izni kırmızıırsınız. Elektronik posta içinde ne olduğu; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz hakkındaki haberler, kişiye özel teklifler, jüpiter esasarı hikayeleri, örnek olay incelemelerine irtibatlar ve teknik özetler ya da iş özetleri hakkında bilgi karınerebilir. E-postalarınızın çabucak silinmek namına açılmasını ve okunmasını sahip olmak karınin kıymetiharbiye çıkarmak kritik önem taşır. Kişiye özel karınerik ve alaka çekici teklifler katılımı tasarruf etmek dair çok işleme yarar. Elektronik posta ile pazarlama hem zanaat hem bile bilimdir. E-postalarınız ve sayısal varlıklarınız alımlı ve alaka çekici olmalıdır. Bununla baş başa çok nüshada elektronik posta göndermekle yeterince göndermemek ortada bir abra bina etmek zorundasınız. Video pazarlama Video en ağırlü sayısal pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya erkekılıyor. Sefa ve muayene karınin video izliyor ve paylaşıyorlar. Zaten, YouTube raporlarında ayda iki milyarı fazla izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B azrailları hem bile B2C tüketicileri satın gurur kararlarını video yardımıyla veriyor. Video pazarlama marka üstelikındalığı oluşturur, sayısal trafiği ve dönüştürme oranlarını artırır. Blog gönülğine gömülü videolar, B2B ve B2C karınerik pazarlama stratejilerinin yıllardır ibik taşı konumunda. Video üleşmek, gönülğinizi henüz bir tomar insanoğlunun görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube kadar üçüncü yön sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve toplumsal iletişim ortamı yayınlarınızda tanıtmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşhamur özendirme edin. Videolarınız endamsız ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini çabucak kaybediyor. Bu nedenle harika içinde ne olduğu alaka çekici şekilde çıkarmak çok önemli. Toplumsal medyada pazarlama Toplumsal iletişim ortamı, belirli bir gaye kitleye ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla elden ilgilantı kurmanın harika bir yoludur. Hangi toplumsal iletişim ortamı platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize sadıkdır. Feysbuk hala dünyanın en kebir toplumsal iletişim ortamı platformudur. Twitter B2B azrailları ortada hala pop. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri ortada akılalmaz popülerdir. LinkedIn ise satın kabız döngüsünün er aşamalarında B2B azrailları ile ilgilantı bina etmek karınin harika bir görev. Her toplumsal iletişim ortamı platformu farklı karınerik türlerine sahip olsa da tümü berenarı video/tasvir odaklıdır. Bu nedenle karınerik oluştururken bunları toplumsal iletişim ortamı üzerinden ne duman etmek istediğinizi her ahit bakış önünde bulundurun ve buna için düzenleme kuruluşn. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği karınin, pazarlamacılar var olan her platformdan en eksiksiz şekilde istismar etmek karınin sayısal pazarlama taktiklerini baki uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Ilkgüz 2016’dan önce mevcut bileğildi. Zaman ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten henüz bir tomar etkili kullanıcıya sahip. Güdük mesajlar (SMS ve MMS) Elektronik posta ile pazarlama faaliyetlerinin nispetle endamsız düşünce, müşterilere ulaşmanın en elden yoludur. Amma toplumsal medyada evetğu kadar mesajlar endamsız ve öz olursa dokunaklı hale gelir. Pazarlama ekipleri, ancak dimdik karınaziz endamsız düşünce hizmetlerinden (SMS) yahut video ve gif karınerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama düşünceınızı sunarken, farklı potansiyel jüpiter ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize olanak tanır. İçeriğiniz ne derece kişiye özel hale gelirse o derece alaka çekici evet, insanları cezbeder ve dikkatlerini vermelerini sağlamlar. Fakat, gönülğiniz gaye kitlenizin yalnızç ve alaka sahaı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve dönüştürme karınin kıymetiharbiye sunmalıdır. Elektronik posta metinleri, giriş sayfaları, bilgi görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, dimdik mesajları, reklamlar, haber bültenleri, matbuat bültenleri, makaleler, bloglar ve sayısal sefer kartları kadar karınerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), fakat tüm karıneriklerinizde tutarlı bir ton ve düşünce olmalıdır. SEO ve PPC (yahut SEM) İyi bir kontrol motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi gönülğini (saz sayfaları, bloglar vb.) optimize fiyat. Böylecene, kontrol sonuçlarında henüz şiddetli sıralarda ve henüz sık görülür, gönülğinize yoğunluk arkaışı sağlamlanır. İyi SEO sonuçları, anahtar sözcük ve sahife optimizasyonuna sadıkdır. Web gönülğinizde eksiksiz mabeyinştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve henüz bir tomar sözcükten oluşan ifadeler) istimal etmek SEO’nuzu henüz eksiksiz hale getirir, yoğunluk ve dönüştürme dair henüz şiddetli sonuçlar sağlamlar. şiddetli itibarlı üçüncü yön sayfalardan uzvi irtibatlar çekmek da sahife sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri gönülğinize yönlendirmenin bir başka yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda belirli bir irtibatya gelen her tıklama karınin ödeme kuruluşlır. Taharri motorları ve çoğu toplumsal iletişim ortamı sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin karınerik rahatışlarında sahnelenir. Taharri motoru pazarlama (SEM), kebir hasiyet yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Belli anahtar sözcükleri arayan ziyaretçilere avantajlı bir sahife konumunda pazarlama mesajları (dimdik) ve ilgilantı göstermesi karınin kontrol motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi tasavvurı ve pazarlama Web siteniz, ekseriyetle potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla iletişim kurduğu ilk temas noktalarıdır. Harika bir web tasavvurı, tüm sayısal varlıkları tutarlı marka çkırmızıışmasıyla tanıtabilir. üste web sitenizi kontrol motorlarıyla henüz uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve dönüştürme oranını (henüz bir tomar tıklama, kaydolma, vb.) artırmalıdır.

https://www.thespacetree.com/

https://www.thespacetree.com/ozellikler

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir